پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250673
مردم شهرستان فارسان از کمبود مرغ در مراکز عرضه گلايه‎مند هستند
تاریخ انتشار : 1400/01/03
نمایش : 1279
عدم توانايي در مديريت و نبود نظارت کافي در مرحله توزيع مرغ در شهرستان فارسان موجب شده در روزهاي پاياني سال و سال جديد مردم شهرستان از کمبود مرغ در مراکز عرضه گلايه‎مند شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امسال هم حرف‌هاي مردم و صحبت‌هاي مسئولان باهم همخواني زيادي ندارد؛ مردم از ضعف نظارت‌ها گلايه‌مند هستند و مسئولان شرايط اقتصادي و کرونا را عامل اين موارد اعلام مي‌کنند، اين ميان نظارت حلقه گمشده بازار است حلقه‌اي که موجب شده مردم در اين شرايط سخت با طعم گلايه و گراني سال جديد را آغاز کنند.
 
معمولاً روزهاي پاياني سال اکثر مردم براي تأمين اقلام موردنياز خود به‌خصوص مواد غذايي و خوراکي در تکاپوي خريد هستند، امسال اما موضوع کمي متفاوت بود! چراکه بسياري از اقلام که شايد تا چند ماه پيش به‌وفور در هر مغازه و فروشگاه يافت ميشد حالا مصرف‌کننده بايد ساعتهاي زيادي را براي دريافت مقداري محدود از مواد موردنياز خود در صفهاي طولاني صرف کند؛ اقلامي هم چون روغن، مرغ و تخم‌مرغ که اين روزها براي مصرف‌کننده هم چون طلا کمياب و گران است.
 
گوشت مرغ به‌واسطه قيمت مناسب، پاي ثابت خانوارهاي کم‌درآمد بود که به‌يک‌باره با افزايش قيمت مردم مجبور به حذف آن شده تا اين سفره بيش‌تر تنگ و چيزي جز نان خالي برايشان باقي نگذارد.
 
آقاي حيدري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: صفهاي طولاني براي خريد اقلام ضروري در شأن مردم اين شهرستان و ايران اسلامي نيست.سؤال من و اکثر هم‌وطنان از مسئولان متولي اين است، واقعاً آن‌ها مشغول چه‌کاري هستند؟
 
درحالي‌که اکثر شهروندان شهرستان فارسان از کمبود مرغ در مراکز عرضه گلايهمند بودند اما مسئولين شهرستان معتقد هستند در شهرستان مشکلي در خصوص توزيع مرغ وجود نداشته و شهرستان بيشترين دريافت‌کننده مرغ در استان بوده است.
 
به گفته رئيس صنعت و معدن شهرستان در روزهاي ۲۸ و ۲۹ اسفند بيش از ۵۰ تن مرغ در شهرستان توزيع‌شده است که اين مقدار نسبت به ميانگين مصرف شهرستان بسيار ناچيز است و شهرستان فارسان باوجود داشتن بيش از ۳۰ مرغداري متأسفانه با کمبود شديد مرغ در اين روزها مواجه است و اين کمترين انتظار از مسئولين شهرستان است که با پيش‌بيني وضع موجود اجازه ندهند شاهد اين‌چنين وضعيتي در شهرستان باشيم و خيلي از مردم، شب عيد دربه‌در دنبال مرغ بگردند.
 
درحالي‌که بيشترين توزيع مرغ عيد در شهرستان فارسان انجام‌شده است. به نظر مي‌رسد کمبود مرغ به دليل خريد مازاد بر مصرف و بيش از نياز شهروندان مي‌باشد.



 
سوم فروردين ۳ تن مرغ در شهرستان فارسان توزيع‌شده است. البته اين مقدار به‌هيچ‌وجه پاسخگوي نياز مردم نيست.






نظام توزيع کشور بيمار است و جاي سؤال است که چرا با اشراف تمام مسئولان بر اين امر، شاهد اتفاق خاصي در حوزه نظام توزيع نيستيم!
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html